Min älskade Minton

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Sensommar. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Min älskade Minton

  1. susaboet skriver:

    Det blev riktigt snyggt!!

    Gilla

  2. Molle skriver:

    Fina bilder

    Gilla

  3. ScienceHelena skriver:

    Så fin han är din Minton! 🙂

    Gilla

  4. gladjestunder skriver:

    Stina hälsar till Minton.

    Gilla

  5. O, så fin !! Älskar hundar men mannen är allergisk så kan inte ha någon 😦

    Gilla

  6. natuurfreak skriver:

    What a cute serie

    Gilla

  7. Nicki 007 skriver:

    Världens finaste…

    Gilla

    • Minton skriver:

      Oj det var ett tag sedan. När ha ligger i krukan är min favorit bild. Haft hohm i 2 dagar när han försvann. Letade i trädgården och inne ca 20 min ingen hund. Då råkade jag tittai krukan med gosedjur och där låg han och sov. Fick tag i kameran då tittadevhan upp. 😍
      Puss från godingen

      Liked by 1 person

      • Nicki 007 skriver:

        Det var lite roligt att titta på äldre inlägg i din blogg sånt som jag missat innan jag hittade dig eller om det var tvärtom 🙂 Ja det finns inget sötare än Minton jag har nog aldrig varit så förtjust i en hund som jag inte ens träffat men han är ju så otroligt söt så man vill bara pussa på honom 🙂 Ska kika på lite mer i din blogg sen ett trevligt tidsfördriv.. Kram!!

        Gilla

Kommentera

