Vår i kruka

Ingen vår i trädgården då får man fixa lite krukor

PICT0432utanf

 

 

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Vårvinter. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Vår i kruka

  1. Fina bilder! Våren är härlig 🙂

    Gilla

  2. Helena skriver:

    Fina vårfoto! 🙂 Nu är våren snart på väg här hos mig så jag får njuta lite av dina bilder först.

    Gilla

  3. Jag skriver:

    Så fint med vår i krukorna! Jag har spanat efter snödroppar här på torpet, men icke. Det är gott om snö än. Men i stan strävar tulpanerna upp ur jorden och enstaka snödroppar har jag sett. Men inte så rikligt som dina fina.

    Gilla

Kommentera

