NÄVOR

Snart blommar mina älskade Nävor

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Trädgård. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till NÄVOR

  1. susaboet skriver:

    Härligt att vi inte behöver vänta sååå länge på blomstertiden… Jättefina bilder!

    Gilla

  2. Jag skriver:

    Härligt med så många olika. Jag har någon blå och så den underbara blodnävan. Vackra bilder!

    Gilla

  3. Minton skriver:

    Tack i min varma torra lilla trädgård trivs nävorna. Ovh lag letar lite udda sorter. Den blå dubbla
    hittade jag 2013 och blev så glad när den blommade hela sommaren i fjor.

    Gilla

  4. Så underbara foton på vårblommor! Jag längtar verkligen tills det blir lite mer vår här. De har lovat snö igen till helgen. Som det ska vara på våren – en växlande väderlek. Då är man ialla fall säker på att det snart blir vår! Fin helg till dig och Minton! /Helena

    Gilla

  5. natuurfreak skriver:

    Wonderfully gallery

    Liked by 1 person

Kommentera

