Regnvåt trädgård.

Efter nattens regn var det mycket regndroppar  i blommor och blad.

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Sommar och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Regnvåt trädgård.

  1. styvmorsviol skriver:

    Måste vara skönt att kunna gå ut i trädgården, och fotografera efter en regnnatt. Hos mig regnar det fortfarande, och skall klarna upp under natten, med frostvarning från SMHI. Tur att jag inte odlar några växter annat än de, som växer där frivilligt.
    Svante

    Gilla

  2. Minton skriver:

    Ja det är det. Trädgården är liten så jag orkar med. Vi har haft uppehåll hela dagen men något svalare och blåsigt. Ha en skön kväll

    Gilla

  3. Jag skriver:

    Verkligen vackra efter-regnet-bilder! Vi fick en häftig skur för en halvtimme sedan, regnet bara rann nerför rutorna. Så fick jag dem tvättade, haha!

    Gilla

  4. Kristallina skriver:

    Samma här. Det regnade hela natten men idag var det trots sol väldigt kallt i blåsten. Du lyckades i alla fall med härliga ”efter regn” bilder!

    Gilla

  5. irenechristine skriver:

    jättefina bilder med vattendropparna … vilken vacker färg snäckan har på sitt skal

    Gilla

  6. ankiforsberg skriver:

    Vilka vackra foton!
    Anki F

    Gilla

  7. susaboet skriver:

    Härliga bilder… Det blir vackra bilder efter regn… Du har verkligen lyckats!… Jag gillar dina macrobilder speciellt… Hälsningar från soligt Nyebo…

    Gilla

Kommentera

