Lite varierat.

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Sommar och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Lite varierat.

  1. Lena skriver:

    Åh är det stjärnflock de heter de där blommorna. Tack, då fick jag lära mig något nytt. Sö söt Minton är…

    Gilla

  2. Anne skriver:

    Taklök i den färgen vet jag inte om jag sett förut! Här är de mest gula tror jag 🙂 Kanske dags att gå på jakt efter lite ”påfyllning” och fräscha upp lite med fler färger på mina stenhällar!

    Gilla

  3. Kristallina skriver:

    Minton tar förstås priset! Din taklökblomma är väldigt vacker! Snygga bilder!

    Gilla

  4. Åse skriver:

    Varierat är vackert, ha en fin söndag Åse

    Gilla

  5. Hanna skriver:

    Fina bilder!

    Gilla

  6. styvmorsviol skriver:

    Jag gillar vildbiet mest.
    Svante

    Gilla

  7. susaboet skriver:

    Minton har det bra… Tur du har en egen stol… Fina bilder!

    Gilla

  8. natuurfreak skriver:

    Schönes bilder

    Gilla

Kommentera

