Min oas

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Sommar och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Min oas

  1. Replicant Core skriver:

    Underbar oas.
    Så vackra bilder.

    Gilla

  2. Lena skriver:

    Håller med ovanstående, vilken härlig oas. Spireablommorna är så fina.

    Gilla

  3. styvmorsviol skriver:

    Det låter lättskött med 35 kvm. Jag har lyckats få mina 3000 kvm. att bara vara gräsmatta, eller vad man ska kalla den, jag kör gräsklippare, och trimmer en gång i veckan.
    Svante

    Gilla

    • Minton skriver:

      Ja den är väldigt lättskött. Inget ogräs eftersom marken är täckt av växter. Endast den pyttelilla gräsmattan som skall klippas. Brukar ta 5 min. 🙂

      Gilla

  4. susaboet skriver:

    Vackert… Du har verkligen lyckats skapa en underbar oas! Ligger Minton och sover? Kram från Mio och Susanne

    Gilla

  5. Helena skriver:

    Underbara fotografier ! Jag förstår att här mår man gott bland allt de vackra. 🙂

    Gilla

  6. Kristallina skriver:

    Så härligt allt det där på 35 kvm. Vi hade 13000 kvm och då var det lite mera jobb. Härliga bilder! Min hund och jag är överens om att vi aldrig går ut före kl. 8.00. Det uppskattar jag.

    Gilla

  7. Jag skriver:

    Instämmer i vad alla andra skriver: vilken fin liten trädgård, vilken blomrikedom! Perukbusken och den fina spirean gillar jag extramycket.

    Gilla

  8. Petra skriver:

    Förstår att du kallar det för din oas!

    Liked by 1 person

  9. natuurfreak skriver:

    so beautiful

    Gilla

Kommentera

