Blommor

Har lekt lite med bilderna.

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Sensommar. Bokmärk permalänken.

25 kommentarer till Blommor

  1. Harmony skriver:

    Allt är så vackert.

    Gilla

  2. styvmorsviol skriver:

    Det är kul att leka, och fint blev det.
    Svante

    Gilla

  3. Lena skriver:

    Jättefint lekt. Är alla från din trädgård?

    Gilla

  4. susaboet skriver:

    Snygga bilder! Bilderna du lekt fram blev jättebra!

    Gilla

  5. Minton skriver:

    Det tycker jag du skall göra . Ser fram emot dina bilder 😉

    Gilla

  6. ankiforsberg skriver:

    Så fint
    Anki F

    Gilla

  7. Kristallina skriver:

    Bra gjort! Jag gillar ju också att leka. Blev väldigt snyggt!

    Gilla

  8. Minton skriver:

    Tack. Detta skulle man göra lite oftare.

    Gilla

  9. Leya skriver:

    Jag vet inte hur du gör – men kul blev det! Stjärnflocka är en av mina favoritblommor.

    Liked by 1 person

  10. Jag skriver:

    Underbara växtbilder! Kottebilden gillar jag också, extra för leken.

    Gilla

  11. Minton skriver:

    Tack vännen. Hur är det med dej nu. Blivit bättre eller lika besvärligt. ❤

    Gilla

  12. Rupali skriver:

    Beautiful captures.

    Gilla

  13. puspita1010 skriver:

    Älskar din blogg. Förtsätt skriva bästa du.👍. Kolla gärna in på min blogg. Den heter http://www.minlivblog.wordpress.com
    Hoppas att du gillar.

    Gilla

  14. natuurfreak skriver:

    Fantastic flowers.

    Gilla

Kommentera

