Insekternas dag

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Sensommar. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Insekternas dag

  1. styvmorsviol skriver:

    Jag har aldrig sett en Humla i den gula färgen, för det är väl en Humla. Bra bilder på både insekter, och blommor.
    Svante

    Gilla

  2. sussiejoh65 skriver:

    Fina bilder, och jag älskar stjärnflockan,

    Gilla

  3. sussiejoh65 skriver:

    Stjärnflockan är sååå vacker 😀

    Gilla

  4. Blåst af Kuling skriver:

    Så otroligt vackra bilder. 🙂
    Jag besöker gärna din blogg igen.

    Gilla

  5. Anne skriver:

    Ja det var en riktigt gul humla! Men de kommer väl i lite olika former och färger de också! Nu ser jag varför du visste att blomman heter Stjärnflocka 🙂 Och drar till sig insekter gör den visst också! Härliga sommarfoton!

    Liked by 1 person

  6. Kristallina skriver:

    Det var en fin samling. Den gula humlan var också ny för mig. Härligt!

    Gilla

  7. Replicant Core skriver:

    En härlig samling bilder.

    Gilla

  8. Minton skriver:

    Troligen är det en Mosshumla.

    Gilla

  9. susaboet skriver:

    Så fina bilder… Stjärnflockan är verkligen vacker… Och humlan!!!

    Gilla

  10. Jag skriver:

    Som de andra har skrivit: en gul humla!? Vackra bilder!

    Gilla

Kommentera

