Blommor i trådgården

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Sensommar. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Blommor i trådgården

  1. gladjestunder skriver:

    Så underbara blommor Yvonne & Stina

    Liked by 1 person

  2. Replicant Core skriver:

    Så fina bilder.
    Taklöken är min favorit.
    Jag gör som tjuren Ferdinand … lägger mig under korkeken och luktar på blommorna.

    Gilla

  3. Kristallina skriver:

    Vackra bilder och min favorit är också taklöken. Så snyggt som helst. Fast din ros och för att det är den rosa lobelian och blommorna av den japanska pilen…. också snygga allihopa. Till och med den gröna som krypa där 😀

    Gilla

  4. styvmorsviol skriver:

    Dina blommor verkar inte må illa av den hemska sommaren, gillar det gröna krypet.
    Svante

    Gilla

    • Minton skriver:

      Nej allt i trädgården har växt enormt i sommar. Förmodligen är det regn och lagom temperatur. Har vindskyddat söderläge så om det är torrt och varmt blir det inte bra.
      Anki o Minton

      Gilla

  5. susaboet skriver:

    Väldigt vackra foton! Och vackra blommor… Mina favoritbilder är Taklök, Japansk pil och Nya rosen. Kram på er från Mio och Susanne

    Gilla

  6. sussiejoh65 skriver:

    Åhh, så många vackra blommor och fina bilder!

    Gilla

  7. Blåst af Kuling skriver:

    Så vackra blommor. Kram 🙂

    Gilla

  8. Vad fint du har det. 🙂 Denna sommar har sina fördelar när det gäller blommor. Jag vet inte om det påverkat bär och svampsäsongen till det bättre eller sämre.

    Gilla

  9. Minton skriver:

    Vi har massor av blåbär i skogen ser ut att bli gott om lingon också. Svampen däremot lyser med sin frånvaro hos mej. På torget finns gott om både blåbär och Kantareller. 🙂

    Gilla

  10. Jag skriver:

    Härliga blombilder! Även min favorit är taklöken som jag har lite här och var. Den japanska pilen, som jag inte ens visst om att den fanns, är så vacker på din bild! Trevlig helg!

    Gilla

  11. natuurfreak skriver:

    What a lot of beautiful flower photos

    Gilla

Kommentera

