Nya kameran

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i blommor och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Nya kameran

  1. Prästkrage skriver:

    Den nya kameran ger bilder, som gör att jag tror den var dyr.
    Svante

    Gilla

    • Minton skriver:

      Det är en kompaktkamera och den kostade 2200:- Med massor av finesser. Är nöjd med macro bilderna.Röda blommor kunde jag inte fota med den gamla men det gick med nya.
      Anki

      Gilla

      • Prästkrage skriver:

        Med min pension måste jag betrakta priset, som högt. Jag försöker få ihop det till en ny bärbar dator, så jag kan sitta i köket igen.
        Svante

        Gilla

  2. Kristallina skriver:

    Grattis till en ny kamera, vad roligt. Väldigt fina bilder!
    Det är alltid kul att bekanta sig med en ny vän.

    Gilla

  3. susaboet skriver:

    Så roligt att du har skaffat ny kamera! Och du verkar redan ha blivit vän med den! Väldigt fina bilder!

    Gilla

  4. gladjestunder skriver:

    Så vackra blommor du fotat. Kul att du hittat en ny kamera
    Yvonne & Stina

    Gilla

  5. Replicant Core skriver:

    Härliga bilder skapade med den nya kameran.

    Gilla

  6. Rupali skriver:

    Grattis. Vakre bilder.

    Gilla

  7. ankiforsberg skriver:

    Vilken blomsterprakt! Fina foton med nya kameran 🙂
    Anki F

    Gilla

  8. natuurfreak skriver:

    A lot of beauty in this post

    Gilla

Kommentera

