Bilder från trädgården

Nyinflyttad  ros som heter Amber Cover

Lite annat från min oas.

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Sensommar. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Bilder från trädgården

  1. Prästkrage skriver:

    Du har mycket blommor i din trädgård. blir det inte mycket jobb med att sköta alla.
    Svante

    Gilla

  2. Kristallina skriver:

    Himla fina bilder från din oas igen. För att vara nyinflyttad blommor din ros riktigt bra. Roligt.

    Gilla

  3. Inger skriver:

    Utrolig vakre roser i aprikos farge! Nydelig:)

    Gilla

  4. Åse skriver:

    Vilken ljuvlig oas du har. Underbart.

    Gilla

  5. Härlig färg på rosorna och väldigt vackra bilder!

    Gilla

  6. Replicant Core skriver:

    Vackert.
    Den nyinflyttade rosen är bedårande.
    Det är väl den nya kameran som talar nu ..?
    Önskar dig en avkopplande helg.

    Gilla

  7. Minton skriver:

    Ja den är rolig att använda. Är nöjd med närbilderna på blommor.
    Aprikos rosor är mina favoriter.
    Önskar dig en lugn helg.

    Gilla

  8. Jag skriver:

    Bedårande bilder på nya rosen! Du får plats med mycket på lien yta.

    Gilla

    • Minton skriver:

      Jag älskar blommor o trädgård. Har gjort om lite i sommar. Vissa växter har blivit för stora så efter lite rensning kunde jag plantera lite nytt. Har mer tid ny när jag slipper jobba.

      Gilla

  9. Leya skriver:

    Så mycket blommor – fantastiska rosor.

    Liked by 1 person

  10. natuurfreak skriver:

    Wish the roses are back

    Gilla

Kommentera

