September i skogen

Det blev en timma i skogen när regnet upphörde. Lite höstkänsla fick jag.
Och Minton trivdes.

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Sensommar. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till September i skogen

  1. Prästkrage skriver:

    Det var skönt nu behöver inte jag gå ut och fotografera hösten, för här regnar det till, och från så jag skulle aldrig hinna runt på min runda utan att bli blöt en gång till idag. Fina höstbilder du har tagit.
    Svante

    Gilla

  2. Molle skriver:

    Härliga höst bilder
    Ha en fin Lördag med Minton

    Gilla

  3. Jane skriver:

    I love the fungi shots! 🙂

    Gilla

  4. Kristallina skriver:

    Så fina höstbilder! Klart att Minton trivdes. Rätt temperatur nuförtiden och skog är alltid spännande. Ha en trevlig söndag!

    Gilla

  5. Jag skriver:

    Dags för höstpromenader nu kanske när solen har återvänt. Igår var som en sommardag. Svampar gör sig bra på bild, men den bild jag fastnar för är ”avbruten gren”, det se ut som om en hund med svansen i vädret gått in i stammen, haha!

    Gilla

  6. Blåst af Kuling skriver:

    Så fina bilder. ❤
    Kram

    Gilla

  7. Du har fångat hösten på ett bra sätt. Denna årstid som jag har så blandade känslor för. Underbar när den är som bäst. Kram Bosse

    Gilla

  8. Åse skriver:

    Vackra höstbilder, det är fint i naturen nu med alla ljuvliga färgskiftningar. Åse

    Liked by 1 person

  9. natuurfreak skriver:

    it’s so beauiful in the wood at this moment

    Gilla

Kommentera

