LITE höst i trädgården

Och en nyutslagen ros

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Höst och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till LITE höst i trädgården

  1. Rupali skriver:

    Colourful Autumn 🙂

    Gilla

  2. Kristallina skriver:

    Fina höstfärger men det finns fortfarande rosknoppar på din ros. Nånting att se fram emot om inte frosten slår till innan. Första bilden tycker jag också om!

    Gilla

  3. Minton skriver:

    Fel det är ett svart ljus som har stått i solen på altanbordet med rönnbär som dekoration.
    Det har smält i solen och fått detta utseende.

    Gilla

  4. Replicant Core skriver:

    Vackra höstbilder.
    Hösten är min favoritårstid.
    Ha en skön söndag.

    Gilla

  5. Jag skriver:

    Nu börjar det – och lönnarna är ofta snabba med att prova på några grenar. Snygg bild på lönnlövet som dumpit ner i buskaget! Jag kunde för allt i världen inte gissa vad första bilden var för något – rolig bild! Dina hostor verkar vara angripna av något? Och så de rara rosorna som blommar på, men det är en hel del som börjar på nytt. I min entrékruka började blåklockorna blomma om i går. Vacker bild på rosen!

    Gilla

  6. Fina bilder. Den delen av hösten är vacker. Det är den andra delen jag har svårare med.
    Kram Bosse

    Gilla

    • Minton skriver:

      Ja när löven är borta och dimman, regnet och blåsten tar över vill jag gå i ide.

      Gilla

      • Jag med. Hade jag varit rik skulle jag bott längre ner i en liten by med havsutsikt. Där skulle jag suttit och skrivit på en bok mellan oktober och mars innan jag återvände till Sverige och helst Österlen eller Gotland. Varje dag skulle jag gå nere vid havet med min trogna hund. Gamla drömmar väcks till liv. 🙂 Drömmar måste man får göra. Både som barn och gammal gubbe

        Liked by 1 person

  7. natuurfreak skriver:

    Woooow such amazing autumn pictures.

    Gilla

Kommentera

