December 2012

Den 8.12 2012 var det lite snö i trädgården

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Natur, snö och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till December 2012

  1. Jag skriver:

    Jag har just tittat på bilder från 2012 och såg då att vi hade massor med snö den 29 november. Jag skulle vilja ha lite vitt nu. Snön förskönar och gör allt ljusare.

    Gilla

  2. Minton skriver:

    Jag håller med. Nu är det vara regn och dis.

    Liked by 1 person

  3. Replicant Core skriver:

    Härliga snöbilder. Det var på den gamla goda tiden.

    Gilla

  4. natuurfreak skriver:

    I love a little snow but not for longtime

    Liked by 1 person

  5. Kristallina skriver:

    Jag har också kollat och hittat bilder med massor av snö. Bordet på altanen hade säkert ett 15cm högt snötäcke. Det var den 1. december 2012.

    Liked by 1 person

  6. sussiejoh65 skriver:

    Åhh, så mysigt, längtar efter snön 🙂

    Liked by 1 person

  7. Du får kanske en vit jul. Läcker header. 🙂

    Gilla

Kommentera

