Fint besök

P1000592

Denna vackra fågel satt utanför mitt köksfönster. Inte ofta jag har en stenknäck vid fågelmaten.

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Natur och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Fint besök

  1. Jag skriver:

    Så roligt, den har jag aldrig sett. Fin bild på den tog du också, det är inte alltid fåglarna vill samverka.

    Gilla

    • Minton skriver:

      På kameran jag köpte finns en inställning foto genom fönster. Den testade jag. Satt vid köksbordet med kameran så jag zoomade in pippin och tog flera bilder. Blev imponerad att det blev så bra.

      Gilla

  2. Kristallina skriver:

    Det var ett himla fint foto. Du får absolut försöka fånga in fler bevingade vänner genom köksfönstret. Ha en fortsatt trevlig kväll!

    Gilla

  3. Molle skriver:

    Vilken fin fågel
    å vicken fin bild

    Gilla

  4. Så fin liten pippi och fin bild tagen genom köksfönstret. Du måste ha et nyputsat fönster 😀 Hade jag tagit en bild genom mitt hade det blivit ett prickigt foto 😀

    Gilla

  5. natuurfreak skriver:

    What a beautiful bird

    Gilla

  6. Rupali skriver:

    Wow. Beautiful. I have never seen this bird before.

    Gilla

    • Minton skriver:

      It occurs sparingly in southern Sweden. Have seen it a few times but never managed to take a picture. Was so happy that the picture is clear where j G took the photo through the kitchen window.

      Liked by 1 person

  7. Replicant Core skriver:

    Så fin. Grattis! Själv har jag aldrig sett någon sådan. Igår såg jag dock en strömstare. Men den var för kvick för min kamera.

    Gilla

  8. Vilken bra bild du fick till genom fönstret. 🙂 Jag har aldrig sett den arten förr.
    Decemberkramar från Bosse

    Gilla

  9. Leya skriver:

    Snyggt foto! Jag älskar stenknäcken – när det är ”riktig” vinter här kan jag ha en fem, sex stycken vid fågelbordet samtidigt. De kommer inte om det är för milt väder. Lyckost!

    Gilla

  10. annicaaktiv skriver:

    Så vackert foto på vacker fågel 🙂

    Gilla

Kommentera

