2016 årets första dag

Året börjar med snö och vackert vita träd.

P1000696

Minton och jag gick en lång promenad och njöt av snön.

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2016, Natur. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till 2016 årets första dag

  1. Prästkrage skriver:

    Vackert med snö i naturen, och så drar man inte in så mycket grus i husen.
    Svante

    Gilla

  2. Jag skriver:

    Snön förskönar mycket så här års. Gillar din översta bild mycket och så bilden efter fågeln, så vackert!

    Gilla

  3. sussiejoh65 skriver:

    Åhh, så mysigt, och god fortsättning! Underbart vackra vinterbilder. Här har det varit grått och regnigt mest hela dagen.

    Gilla

  4. Kristallina skriver:

    Visst är det fint när det blir en aning ljusare med snön omkring sig. Fastnade för den lilla röda ladan eller vad det nu är. Fönstret längst upp är himla fint! Här försvinner det vita nu. Ska snöa igen säger SMHI men det regnar istället. Ha det gott och klia Minton bakom örat från mig!

    Gilla

  5. Fru Månsson skriver:

    God fortsättning, vilka vackra bilder, jag skulle inte säga nej till lite snö här nere i Skåne. 🙂

    Gilla

  6. natuurfreak skriver:

    Wooooooooow what looks the world magical with a little snow

    Gilla

  7. Replicant Core skriver:

    Härliga bilder.
    God fortsättning.

    Gilla

  8. Det ser mycket vackert ut på bilderna. Här det mest blåsigt och kallt, men idag skiner solen och det är en blå himmel. Kanske passar min lilla fotoblogglek dig. Finns i mitt senaste inlägg. Januarikram Bosse

    Gilla

  9. Minton skriver:

    Skall genast kolla om det är något för mej
    Kram

    Gilla

  10. susaboet skriver:

    Nu tittar jag runt lite på din blogg… Du har massor med jättefina bilder!!! De här tycker jag särskilt mycket om… Kram på dig Anki!

    Gilla

Kommentera

