SNART ISBANA

Nu blir det skridskobana till barnen i vårt område.

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Natur och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till SNART ISBANA

  1. Replicant Core skriver:

    Barnen? Det är väl dags för dig och Minton att snöra på skrillorna.

    Gilla

  2. Minton skriver:

    Det vore en syn. Gamla tanten och lilla hunden hihihi

    Gilla

  3. Jag skriver:

    Precis vad jag tänkte: Ut och åk, Anki! Vad härligt med is, det riktigt glittrar och glänser om dina bilder i det fina vädret, särskilt roligt hur du har fångat vattenblänket.

    Gilla

  4. Prästkrage skriver:

    Hos mig är det trottoarerna, som har det blänket, och halkan nu. Blev riktigt snopen när jag var till återvinningsanläggningen nyss, det brukar ju inte vara halt när det är så här kallt.
    Svante

    Gilla

    • Minton skriver:

      Hoppas du inte ramlade.
      Anki

      Gilla

      • Prästkrage skriver:

        Jag hade tur, som bara småhalkade i början av 200 meters promenaden. Jag var alldeles iskall när jag kom hem, fast jag hade klätt på mig täckjacksbyxor, och extra tröja. Morgondagen ska bjuda på liknande väder, men enligt SMHI ska det inte vara lika kallt på lördag.
        Svante

        Gilla

  5. Lena skriver:

    Åh vilka barndomsminnen dessa bilder väckte. Så härliga vinterbilder.

    Gilla

  6. natuurfreak skriver:

    Gorgeous pictures of ice

    Gilla

  7. Antonia skriver:

    Inte en dag försent. ❄️

    Gilla

  8. sussiejoh65 skriver:

    Åhh, vad härligt med en isbana 🙂 Vackra vinterbilder!

    Gilla

  9. Minton skriver:

    Tack skall ta kameran med när Minton och jag går ut så kanske det blir lite bilder på skridskoåkande barn

    Gilla

  10. Kristallina skriver:

    Härliga bilder Anki. Tycker mycket om första bilden med den där sprutande vattenslangen. Då har barnen säkert kommit igång nu.

    Gilla

Kommentera

