Lite blandat i vitt

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2016, snö, Vinter och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Lite blandat i vitt

  1. Prästkrage skriver:

    Fina bilder du fått fram till ditt inlägg. Jag skulle ta bilder på min tå, och eksem, om inte en sjuksköterska fått för sig att slå in dem i gasbinda. Besöket hos sjukvården tog hela dagen, och när jag kom hem, hade jag ingen lust att promenera, det gör för ont i tån, får se vad morgondagen bjuder på, och om penicillinet har gjort någon verkan.
    Svante

    Gilla

  2. Minton skriver:

    Det lät inte bra med din tå. Hoppas penicillinet hjälper så du kn gå en liten promenad. Va rädd om dej.
    Anki

    Liked by 1 person

  3. Jag skriver:

    Satt och tittade på det som jag tycket var glaslyktor innan jag läste att det var i Jukkasjärvi. Lyckost! Dit vill jag ju åka, det är mina gamla hemtrakter.

    Gilla

  4. Minton skriver:

    Då skall jag kolla vad det kostar hos Fotofirman i stan.Tack för tipset.
    Söt om dej

    Gilla

  5. natuurfreak skriver:

    Prachtig die snuifjes sneeuw op de planten.

    Gilla

Kommentera

