STAKET

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2016, snö, STAKET, Vinter. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till STAKET

  1. sussiejoh65 skriver:

    Häftiga bilder 🙂

    Liked by 1 person

  2. Prästkrage skriver:

    Känns inhägnat, på något vis. Hos mig är det tån, och temperaturen, som hägnar in mig. Hade det varit lite varmare hade jag gått ut trots tån, men -25 är för kallt. Fina bilder du tagit.
    Svante

    Gilla

  3. Rupali skriver:

    Oh, great that you captured this. I wanted to but 😦 . Nice images. Thanks for sharing.

    Gilla

  4. Molle skriver:

    hej Anki
    Härligt fina staket bilder
    Ha en trevlig helg du och Minton

    Gilla

  5. Kristallina skriver:

    Himla fint perspektiv. Det gillar jag skarpt.

    Gilla

  6. Jag skriver:

    Snyyygggtt fotat! Frostiga staket är vackra!

    Gilla

  7. natuurfreak skriver:

    Wonderful lines in the landscape.

    Gilla

  8. ankiforsberg skriver:

    Ovanligt perspektiv! Snyggt
    /Anki

    Gilla

Kommentera

