Tulpaner

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i blommor, Tulpaner. Bokmärk permalänken.

23 kommentarer till Tulpaner

  1. Rupali skriver:

    Excellent shots. I can feel the texture of petals.

    Gilla

  2. Lena skriver:

    Fint med skuggningen från kronbladen.

    Gilla

  3. Prästkrage skriver:

    Vackert. Det är bara 5 månader kvar tills de blommar ute hos mig.
    Svante

    Gilla

  4. Kristallina skriver:

    Vackert Anki! Nu kommer jag ihåg att jag glömde tulpanernas dag som var den 15. januari.

    Gilla

  5. Åse skriver:

    Vad kan man säga mer än att de är ljuvligt vackra och du har fångat dem på bild alldeles ypperligt

    Gilla

  6. Jag skriver:

    Mycket vackra tulpanbilder. Tulpaner kan man njuta av i alla stadier, de vissnar med behag.

    Jag är lite misstänksam mot den där dagen, tror att det är ett påfund av köpmännen: nu ska vi sälja tulpaner! Men ja, snart handlar jag tulpaner, lite mera vår får det bli först.

    Gilla

  7. Minton skriver:

    Jag brukar aldrig köpa tulpaner men skulle ha besök och då blev det tulpaner. Har aldrig tänkt på att den är fin när den är vissen. Bloggens förtjänst.

    Gilla

  8. sussiejoh65 skriver:

    Underbara tulpanbilder! Jag har alltid älskat tulpaner så länge jag kan minnas, men det är först sen jag började fotografera som jag även tycker dom är vackra både när dom är fullt utslagna men även när dom börjat vissna lite 😀

    Gilla

  9. natuurfreak skriver:

    Lovely purple color

    Gilla

  10. Snyggt fångat av min favoritblomma i januari. 🙂
    Kram Bosse

    Gilla

Kommentera

