Grå dag

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2016, Trädgård. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Grå dag

  1. Prästkrage skriver:

    Fina bilder trots gråa dagen. Inte visste jag att det växte slipade diamanter i träden där du bor.
    Svante

    Gilla

  2. Kristallina skriver:

    Grå dag här med men jag hittade inte ett enda motiv. Vilken fin prisma du har där i trädet. Finfin idé, det gillar jag!

    Gilla

  3. susaboet skriver:

    Vackert med ”diamanten ” med regndroppen… men jag gillar alla bilderna…
    Mio och jag önskar er en fin helg!

    Gilla

  4. Jag skriver:

    Som du förgyller med vackra bilder! Trodde först att prismat var is. Vi har lite sol även idag, igår tittade den fram under några timmar, lite tvekande men oj så vackert det var med sol på snö.

    Gilla

  5. natuurfreak skriver:

    Very special and beautiful.Water changing in ice like a diamond.

    Gilla

Kommentera

