Vacker HANE

PICT0086

Här vaktar jag. 

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Minton. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Vacker HANE

  1. Prästkrage skriver:

    Han ser väldigt bestämd ut, så någon objuden tar sig inte in obemärkt.
    Svante

    Gilla

  2. Kristallina skriver:

    Pussgurka!! 😀

    Liked by 1 person

  3. Jag skriver:

    Haha, vilken min! Hur är det med armen? Har du fått några besked?

    Gilla

    • Minton skriver:

      Fick besked i dag. 😦 Senan är helt av och den har varit av en gång tidigare så ingen lagning är möjlig. Skall träna några muskler runt om och sen blir det en axelprotes. Känns inte så roligt just nu men när jag smält detta kommer jag igen.
      Älskar när han har denna minen. Barn som vi möter frågar varför han är sur.

      Gilla

  4. natuurfreak skriver:

    it’s such a sweet and lovely dog.

    Gilla

  5. susaboet skriver:

    Han är jättesöt, den lille…

    Gilla

Kommentera

