Vårmaknad i Växjö

Föll för lite blommor och en häftig tupp det är ju snart Påsk.

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2016, blommor, tupp, Vår. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Vårmaknad i Växjö

  1. Antonia skriver:

    Jag gillar tuppen. 🐓🐓🐓

    Gilla

  2. annicaaktiv skriver:

    Snyggt, vårkänslorna kommer 🙂

    Liked by 1 person

  3. gladjestunder skriver:

    Ja, nu känns det som våren kommit

    Liked by 1 person

  4. Kristallina skriver:

    Vilken underbar tupp! Den hade jag också fallit för och förälskat mig i direkt. Juste, snart är det påsk, helt otroligt.

    Gilla

  5. Jag skriver:

    Oh, har du redan planterat penséer? Då säger man välkommen till våren. Snygg tupp!

    Gilla

  6. sussiejoh65 skriver:

    Åhh, så fint, jag gillar tuppen 🙂

    Gilla

  7. susaboet skriver:

    Vilken jättefin tupp! Och härligt med penséer…

    Gilla

Kommentera

