Nästan sommar

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2016, blommor, Försommar. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Nästan sommar

  1. Replicant Core skriver:

    Oj! Där kom ett gäng nya bilder. Klart det är sommar. Iallafall om man bor runt Mälardalen som jag gör. Innetemperaturen ligger just nu på 29 plus och yttern (i solen) på 50 plus. Blir att duscha 2 ggr till idag.
    Jag gillar det röda inslagen i dina bilder.
    Ha det gott.

    Gilla

  2. natuurfreak skriver:

    Lovely flowers

    Liked by 1 person

  3. Kristallina skriver:

    Det är ju faktiskt sommar hos dig. Akleja och Rhododendron och Löjtnantshjärta… helt otroligt! Härliga bilder!

    Gilla

  4. Jag skriver:

    Vackra försommarbilder! Acklejan i blom – såg att mina var i knopp nu. Men de på torpet har bara blad. Nu har du väl fått lite regn och kyla kanske?

    Gilla

    • Minton skriver:

      Ja nu har vi fått regn och det är skönt men kylan tycker jag inte om. Aklejan är en väldigt tidig sort dom vnliga har bara blad ännu.

      Gilla

  5. susaboet skriver:

    Så vackert!

    Liked by 1 person

Kommentera

