Blommor från trädgården

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2016, blommor, Trädgård. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Blommor från trädgården

  1. Replicant Core skriver:

    Ja nu blommar det.
    Underbara blombilder som gör en glad.

    Gilla

  2. Prästkrage skriver:

    Det dröjer inte länge förrän vi är ikapp med er i södra Sverige, om den värme vi har nu blir bestående. Du har fått fina bilder på blommorna.
    Svante

    Liked by 1 person

  3. Kristallina skriver:

    Härligt Anki, då saknar jag min trädgård igen. Håller med R.C. att bilderna gör en glad. Snyggt!

    Gilla

  4. Jag skriver:

    Nu blommar det som bara den! Den vita aklejan väljer jag som favorit av alla fina bilder.

    Gilla

  5. Rupali skriver:

    Wonderful collection. The white one is my favourite.

    Gilla

  6. Antonia skriver:

    En vacker samling. Gillar den första där även trädet är inkluderat.

    Gilla

  7. Nicki 007 skriver:

    Hej..
    Tack för att du följer mig gjorde detsamma med din blogg så fort jag såg dina foton..
    Vackra och fina blommor..
    Önskar dig en bra dag.. Nicki

    Gilla

  8. annicaaktiv skriver:

    Vackra foton!

    Liked by 1 person

  9. sussiejoh65 skriver:

    Åhh, vilka underbara bilder 🙂

    Liked by 1 person

  10. John skriver:

    Vackra bilder på dina vackra blommor 🙂 Jag bor i lägenhet men brukar besöka Hälsoträdgården vid tivoliparken här i Kristianstad, där har dom enorma mängder med olika sorters blommor 🙂

    Gilla

  11. Lantlivsbilder skriver:

    Har börjat om med ny blogg. trassel med den förra. https://lantlivsbilder.wordpress.com/
    Svante

    Gilla

  12. natuurfreak skriver:

    Woooow what a lot of lovely photos

    Liked by 1 person

Kommentera

