Trädgårdkonst

Formgjuten keramik som jag köper i vitt och sedan målar. Lilla snäckan som
dricker på Hostans blad.

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2016, Keramik, Snäcka. Bokmärk permalänken.

21 kommentarer till Trädgårdkonst

  1. Harmony skriver:

    You have a nice hobby.I prefer the serpent and the snail alive. 😉

    Gilla

  2. Lantlivsbilder skriver:

    Det verkar, som alla tar livet med ro. Gillar Snäckan speciellt. Här har jag bara hittat tomma skal.
    Svante

    Gilla

  3. Replicant Core skriver:

    Härliga bilder som man blir glad av.
    Fin snäcka på vandring och mysiga figurer.

    Gilla

  4. Nicki 007 skriver:

    Vilka härliga små figurer du har verkligen en fin trädgård små troll och tomtar är så mysigt.
    Tummen upp för dig.. Önskar dig en härlig helg nu.. Kram Nicki

    Gilla

  5. Antonia skriver:

    De skulle skrämma slag på mig på kvällarna.
    Snigeln ser verkligen levande ut. 👍🏻

    Gilla

  6. sussiejoh65 skriver:

    Åhh, vilka underbara trädgårdsfigurer, va duktig du är 🙂 Jag gillar ormen och det härliga ansiktsuttrycket på det sista trollet. Trevlig helg!

    Gilla

  7. Kristallina skriver:

    Vad fina dina troll är! De gillar jag skarpt. Hemma hos mig bor 3 stycken året runt 😀
    Väldigt fina bilder som dessutom trollar fram ett leende. Ha det gott!

    Gilla

  8. Rupali skriver:

    The ”trolls” are so cute 🙂

    Liked by 1 person

  9. natuurfreak skriver:

    Like those little men

    Liked by 1 person

  10. Jag skriver:

    Haha, vilka kluriga troll! Gillar ormen fast den ser lite halvelak ut. Vacker bild på den lilla hostsnäckan.

    Gilla

Kommentera

