Snart midsommar

 

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2016, blommor, Nävor, Trädgård. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Snart midsommar

  1. Lantlivsbilder skriver:

    Fina bilder, Det börjar så sakteliga att blomma trädgårdsväxter även här i Kårböle, men eftersom jag inte har några rabatter, så får jag titta på grannarnas blommor.
    Svante

    Liked by 1 person

  2. annicaaktiv skriver:

    Så vackra bilder 🙂

    Liked by 1 person

  3. Rupali skriver:

    lovely pictures.

    Gilla

  4. Jag skriver:

    Så sant, tiden springer. Så vackra blomsterbilder du visar för oss!

    Gilla

  5. Nicki 007 skriver:

    Ja snart midsommar och just nu är det den finaste tiden på hela sommaren tycker jag.. Härliga foton på alla vackra blommor som du har.. Kram Nicki

    Liked by 1 person

  6. Läckra bilder. 🙂 Det har jag på min anslagstavla också. 🙂
    Kram BollBosse

    Gilla

  7. Kristallina skriver:

    Läckra bilder och härliga färger! Helt otroligt att midsommar står framför dörren. Man hinner ju inte med 😉

    Gilla

  8. sussiejoh65 skriver:

    Åhh, vilka fina blomster, det är så vackert 🙂

    Gilla

  9. natuurfreak skriver:

    Beautiful colored flowers.

    Gilla

Kommentera

