Besök i trädgården

Bålgeting som satt still och gillade kameran

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2016, Insekter, Trädgård. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Besök i trädgården

  1. Lantlivsbilder skriver:

    En sådan har jag aldrig sett, och du lyckas till, och med få fina bilder på den.
    Svante

    Gilla

  2. Replicant Core skriver:

    Oj vilken värsting!
    Det är nog tio år sedan jag såg en bålgeting. Dom är mäktiga men ganska långsamma av sig, har jag för mig.
    Snygga bilder.

    Gilla

  3. annicaaktiv skriver:

    Vilken fin bild 🙂

    Gilla

  4. Antonia skriver:

    En diva. 👍🏻 ville få det bästa bilden.

    Liked by 1 person

  5. natuurfreak skriver:

    I saw them a week ago but they want site down.So i can’t take a photo .On that moment they are to quick.

    Gilla

  6. Riktigt fina bilder på bålgetingen. Tänk att den kunde hålla sig stilla så du kunde få så bra foton. Den översta när man ser huvudet rakt framifrån är bara hur tjusig som helst.

    Gilla

  7. Kristallina skriver:

    Har aldrig sett den heller. Den är riktigt gullig. Första bilden är min favorit!

    Gilla

  8. Jag skriver:

    En riktig linslus alltså, haha! Snygga bilder på den tog du!

    Gilla

  9. Jättefint foto du tagit. 🙂 Men jag vill inte ”hänga” med den. Kram Bosse
    Ps. Jag vill se Ö…..bilder. 🙂

    Gilla

  10. Nicki 007 skriver:

    Oj vad snyggt fotat.. Tummen upp..

    Gilla

Kommentera

