Österlens Dörrar

Dessa dörrar tyckte jag om. Så fina med mönster och olika färge.

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2016, Österlen, Dörrar och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Österlens Dörrar

  1. Ååååå så fina dörrar. Vilken snickarglädje. Går omöjligt att säga om någon är finare än den andra. Alla är speciella.

    Liked by 1 person

  2. Lantlivsbilder skriver:

    Jag fick ett tips om hur jag ska bygga om min egen Ytterdörr, i dörren med nr 8. Min har tre glasrutor, med dubbelglas, som inte går att tvätta mellan rutorna, utan att krossa en av dem. Bra bilder på alla dörrarna.
    Svante

    Liked by 1 person

  3. Kristallina skriver:

    Vilka underbara dörrar! En jättefin bildserie! Väldigt snyggt. Ha en bra helg med Minton!

    Liked by 1 person

  4. annicaaktiv skriver:

    Så vackra dörrar du har fotat! 🙂

    Liked by 1 person

  5. natuurfreak skriver:

    So much different people so much other style of doors

    Liked by 1 person

  6. Jag skriver:

    Så vacker dörrbildserie! Många blå dörrar. Jättefina bilder!

    Liked by 1 person

  7. Jag är också svag för snygga dörrar. 🙂

    Liked by 1 person

  8. Nicki 007 skriver:

    Härliga bilder alla dörrarna är lika fina på sitt sätt..

    Liked by 1 person

Kommentera

