Steglits på besök

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2016, Trädgård, Vinter. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Steglits på besök

  1. Replicant Core skriver:

    Tjusiga bilder på en vacker fågel.
    Steglitsen är en mycket tjusig fågel.

    Liked by 1 person

  2. Lantlivsbilder skriver:

    Tack för de bilderna, och namnet på fågeln, det var ju sådana jag såg på dagens sista promenad. Nu behöver jag inte ta fram fågelboken.
    Svante

    Gilla

  3. Så fin bild! Konstigt egentligen att de små liven kan klara sig när det är så kallt.

    Gilla

  4. Kristallina skriver:

    Fina bilder! Steglits är verkligen vacker. Roligt att du kunde fånga dem.

    Gilla

  5. Nicki 007 skriver:

    Vilken liten sötnos du fångat på bild..

    Liked by 1 person

  6. Jag skriver:

    Den fågeln har jag aldrig fångat med kameran. Tänk att det går bra att stå inne och fota och få fina bilder! Det gör jag ju också på vintern.

    Gilla

  7. natuurfreak skriver:

    Poor bird it’s also for them very cold

    Gilla

Kommentera

