Tulpaner och grönt

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2017, blommor, Tulpaner. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Tulpaner och grönt

  1. Lantlivsbilder skriver:

    Jag är 100% säker på att du inte tog bilderna utomhus. Vackra är de ändå.
    Svante

    Liked by 2 people

  2. Kristallina skriver:

    Ha..ha… du har samma tulpaner som jag och vi visar dem samma dag på våra bloggar. Kul Anki! Jag gillar dina tulpaner 😀

    Liked by 2 people

  3. Helena skriver:

    Så vackra tulpaner!

    Gilla

  4. natuurfreak skriver:

    Schöner tulips

    Gilla

  5. Jag skriver:

    Aha, ni kör med telepati! Men dina är köpta lite före Kristallinas! Fina bilder som ger mig en tulpanpuff.

    Gilla

    • Minton skriver:

      Ja vi har den gåvan 😉 Tulpaner är väl naturligt nu men att vi har samma färger var lite rologt. Du får inhandla en bukett och drömma om våren.

      Gilla

      • Jag skriver:

        Varje morgon tänker jag att jag ska skaffa tulpaner, men eftersom det inte ärjag som handlar så faller det mig ur minnet. Men nu! Jag kan gott tänka mig lite mer vinter först – med tulpaner, haha.

        Liked by 1 person

  6. Nicki 007 skriver:

    Jag älskar Tulpaner dom är så fina, och nu börjar ju deras tid..
    Fina bilder du tagit..

    Liked by 1 person

Kommentera

