Blandat

 

 

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2017. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Blandat

  1. Antonia skriver:

    Jag vet inte vad jag ser men nog är de vackra. 🙂

    Gilla

  2. Det här var spännande. 🙂 Jag fick ju svaret på min nyfikna fråga i din kommentar ovan.
    Kram Bosse

    Gilla

  3. Nicki 007 skriver:

    Fick också svaret på vad det var i kommentaren här uppe..
    Trodde först att det var närbilder på blommor..
    Vad snyggt fotat och rolig ide.. Tummen upp..
    ha en fin helg och hoppas du och Minton mår bra..

    Liked by 1 person

  4. Kristallina skriver:

    Första bilden ser ut som guld eller något i solen. Kul idé, läste också kommentaren som förklarar. Ha det riktigt bra!

    Liked by 1 person

  5. Jag skriver:

    Väldigt vackra bilder, Anki! Bubbelvatten är roligt att fota, men snäckskal har jag aldrig fotat. Snyggt.

    Gilla

  6. natuurfreak skriver:

    Thanks for your visit.Fine weekend

    Gilla

Kommentera

