En vit värld

I natt har vi fått ca 1 dm snö och för en vecka sen var det sol och lite vårligt.

 

 

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2017, Trädgård. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till En vit värld

  1. Replicant Core skriver:

    Men jösses!
    Lite sent för snö nu. Gör ingen människa glad.

    Gilla

  2. Harmony skriver:

    The snow is beautiful but now we want colors like this little violet.

    Liked by 1 person

  3. Helena skriver:

    Ja, här har det också kommit mängder med snö. Tänk att det blev vinter ändå. 😉

    Gilla

  4. Kristallina skriver:

    Väldigt fina bilder! Här har det äntligen slutat snöa. Hoppas att jag får några bilder imorgon.

    Gilla

  5. Antonia skriver:

    Uno decimeter! Inte illa. Och här i Stockholm är ju ingen snö.
    Fin serie! 🙂

    Gilla

  6. natuurfreak skriver:

    Love snow in winter now it’s spring and i want more flowers

    Liked by 1 person

  7. Jag skriver:

    Så gott som varje år så hamnar penséerna under ett snötäcke, men i år har jag ännu inga penséer. Det snöar i dag och mig gör det inget. Fina shöhattsbilder, jag ser till och med ett snötäckt tak, haha!

    Liked by 1 person

  8. Nicki 007 skriver:

    Kan tänka mig att Minton gillar det här hundar brukar ju älska att hoppa och leka i snön..
    Men annars tycker jag att i Mars vill vi inte ha vinter då ska det vara vår..

    Gilla

  9. Rupali skriver:

    Lovely.

    Gilla

  10. natuurfreak skriver:

    Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.Fijn weekend.

    Gilla

Kommentera

