Vår sol

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2017, blommor, Trädgård. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Vår sol

  1. Replicant Core skriver:

    Fina vårbilder.
    Minton gömmer sig medans du solbadar. 😊

    Liked by 2 people

  2. Kristallina skriver:

    Härliga foton. Det känns som om man fick vänta extra länge i år. Gullig liten Minton som kikar fram bakom busken.

    Liked by 1 person

  3. natuurfreak skriver:

    Lovely spring pictures

    Liked by 1 person

  4. Antonia skriver:

    Jösses så mycket intressant i bilderna. En dam som redan ute och solar. Och så inte bara en hund utan två i en och samma bild. Den ena bland grenarna och den andra i ena grenen.

    Gilla

    • Minton skriver:

      Tack den lilla hunden i grenen hade jag inte sett.

      Gilla

      • Antonia skriver:

        Den kan du se ungefär där din hunds öron sitter något ovanför – p den vita grenen. Alltså den tjocka vita grenen till höger i bilden.
        Det var det första jag såg på bilden innan jag upptäckte din hund bakom grenarna.

        Gilla

  5. Nicki 007 skriver:

    Vilka fina bilder.. Favoriten är den med nyckelpigan.. Hittade en sån i min soffa häromdagen så jag släppte ut den..

    Gilla

  6. Vad många fina vårfoton. 🙂 Nu är frågan. Spanar Minton på en ladybird eller en annan lady?
    Påskkram Bosse

    Gilla

  7. Jag skriver:

    Så härliga vårbilder! Förstår att du blev glad över pigan, den bilden är speciellt fin. Den genomlysta pensén gillar jag också mycket.

    Gilla

  8. Rupali skriver:

    Beautiful colours Minton.

    Liked by 1 person

  9. annicaaktiv skriver:

    Många vackra vårbilder 🙂

    Gilla

  10. natuurfreak skriver:

    Little ladybird is bringing happiness they say.

    Gilla

Kommentera

