Minnen från mina fisketurer.

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Natur. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Minnen från mina fisketurer.

  1. Lantlivsbilder skriver:

    Fina minnen att se tillbaka på.
    Svante

    Gilla

    • Minton skriver:

      Ja det var en underbar tid. Tyvärr har jag skadat höger axel så det går inte längre.
      Anki

      Gilla

      • Lantlivsbilder skriver:

        Lika illa för mig. jag har en nackskada, som gör att det inte ens fungerar att meta längre. Sista hunden jag hade gjorde inte saken bättre, han drog sönder den lilla funktionen jag hade i höger arm. Jag är glad att jag klarar att sköta tomten.
        Svante

        Liked by 1 person

  2. Kristallina skriver:

    Oj, har du varit så duktig. Det var nånting som vi inte visste om dig. Jag är imponerad 😀

    Gilla

  3. Nicki 007 skriver:

    Snyggt fångat både med spö och kamera.. jättefina bilder..
    Hoppas du haft en fin Valborg och Första maj hoppas du också har det lika varmt och skönt som oss.. Fick slänga av mig jackan en stund igår första gången i år 🙂

    Gilla

  4. Åse skriver:

    För när storfiskaren talar om….. Härliga bilder. Kram Åse

    Gilla

  5. Replicant Core skriver:

    Så det är att vara storfiskare!
    Jösses vilka fångster!
    Underbara bilder.
    Jag önskar dig en kommande fin helg.

    Liked by 1 person

  6. natuurfreak skriver:

    This is a really big fish

    Liked by 1 person

  7. Nicki 007 skriver:

    Önskar dig och söta Minton en fin helg.. 🙂

    Liked by 1 person

  8. Hanna skriver:

    Kul att ha bilder och kunna minnas tillbaka med!

    Liked by 1 person

  9. Jag skriver:

    Oj, det var härliga bilder från härliga tider! Synd att du inte kan fiska längre.

    Gilla

  10. Leya skriver:

    Härliga minnen! Mycket måste man avstå allteftersom åren går – känner igen det. Fint att ha en härlig vän i Minton och att ha minnesbilder att titta på!

    Gilla

Kommentera

