Några blommor

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2017, blommor, Trädgård. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Några blommor

  1. Jag skriver:

    Du har mycket som blommar i din trädgård och som du har tagit vackra bilder av. Blir nyfiken på vad det är för blommor.

    Gilla

    • Minton skriver:

      Vit och rosa är Nävor som jag har många olika sorter av. De blommar hela sommaren och finns i flera färger. Sen är det fröställningar på Purpurapeln och till sist en taklök.
      Jag har en marklägenhet med en liten trädgård som är ca 45 kvm.
      Ha en sköm kväll.

      Gilla

      • Jag skriver:

        Jo, jag vet att du har en liten trädgård och att du har massor med växter i den. Taklöken kände jag igen och borde ha sett att det var nävor, men hjärnan var för varm. Köpte några blodnävor idag, ska ut och plantera nu. Detsamma!

        Gilla

  2. Replicant Core skriver:

    Vackra blommor.
    Fin bildserie.
    Önskar dig en fortsatt härlig helg.

    Liked by 1 person

  3. annicaaktiv skriver:

    Vackert! 🙂

    Liked by 1 person

  4. Antonia skriver:

    Härligt somriga blommor. Vackert fotade. 🙂

    Gilla

  5. Meggie skriver:

    Vackra blombilder och man inser verkligen hur olika långt våren/försommaren kommit i vårt land. Där jag är just nu har inte gullvivorna ens slagit ut än. 🙂

    Liked by 1 person

  6. Kristallina skriver:

    Det blev en mycket vacker helgbukett! Fortsatt trevlig helg!

    Gilla

  7. natuurfreak skriver:

    Wat een bloemenpracht.

    Liked by 1 person

  8. Det blommar fint hos dig. 🙂
    Kram Bosse

    Gilla

  9. Nicki 007 skriver:

    Du fotar så snygga bilder av blommor ser verkligen vackert ut och din trädgård måste vara underbar att sitta i.. Ha en fin dag nu oavsett väder…

    Gilla

  10. Leya skriver:

    Så många vackra blombilder! Blommar alla nu? Mina nävor slår inte ut på ett par veckor än.

    Gilla

Kommentera

