Vilda blommor

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i 2017, Natur. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Vilda blommor

  1. Antonia skriver:

    Och dessutom fin randig insekt med. Mina insekter flyr och har sig så fort de ser min kamera. Aldrig att jag får en då bra bild på dem.

    Liked by 1 person

  2. Kristallina skriver:

    Härliga bilder och en blomfluga (tror jag det är) ville också vara med. Synd att det är så kallt på natten.

    Gilla

  3. Replicant Core skriver:

    Härligt vackra blombilder.

    Liked by 1 person

  4. Nicki 007 skriver:

    Dina blomster bilder är så fina underbara färger …
    Mina sociala medier är Facebook och Google+
    Har inget Instagram men funderar på det……
    vink vink till Minton 🙂

    Gilla

  5. annicaaktiv skriver:

    Så vackra bilder! 🙂

    Liked by 1 person

  6. Vilda? Jag tycker de ser både tama och vackra ut. 🙂
    Trevlig helg, Hoppas du får kul i Skåneland.

    Gilla

  7. Jag skriver:

    Alltså tämjda blommor i vas och vackra bilder av dem och den fina blomflugan tog du! Prästkragarna har stått länge i år och röllekan gillar jag mycket.

    Liked by 1 person

  8. Helena skriver:

    Så vackra fotografier på blommorna. 🙂

    Gilla

  9. natuurfreak skriver:

    Flowers makes alw

    Gilla

Kommentera

