Minton till Nicki

Pussar och kramar

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Natur. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Minton till Nicki

  1. Antonia skriver:

    En skön bildserie på Milton! 🙂

    Gilla

  2. Nicki 007 skriver:

    Wow vad glad jag blev världens finaste lilla Minton får jag spara bilderna?
    Han är så söt igår när jag gick runt på Åkeshovs slott så kom det två kvinnor med en likadan hund och min första tanke var att (Minton är sötare) den stannade och verkligen tittade på mig..
    Men den var inte alls lika söt …
    Nu är jag så glad att du satte in detta till mig Mintons matte TACK och hoppas ni båda får en fin dag… Kram Nicki

    Gilla

    • Minton skriver:

      Självklart får du spara dom. Jag älskar den lille och min favorit bild är när han sitter i krukan.
      Kram

      Gilla

      • Nicki 007 skriver:

        Tack så mycket.. ja du har verkligen en underbar härlig liten vovve.. han ser ut att ha samma mjukisdjur som jag har en liten ikea nalle med randiga kläder min sitter på min säng jag ska döpa den till Minton nu det är givet 😉 kram på er båda och jag ska vara rädd om bilderna…

        Gilla

  3. Rupali skriver:

    He is so cute 🙂

    Liked by 1 person

  4. natuurfreak skriver:

    What a lovely doggie

    Gilla

  5. Kristallina skriver:

    En äkta pussgurka, din Minton! Himla fina bilder!

    Gilla

  6. annicaaktiv skriver:

    Åh så söta bilder 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

