Mörkt och blött

20150309_203723 (2)

Detta är min favorit plats när det är dåligt väder

Om Minton

Lille Minton, trädgård o hobby
Det här inlägget postades i Sensommar. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Mörkt och blött

  1. Replicant Core skriver:

    Men fy! Att bli utdragen i regnet.
    ”Det enda jag vill är att få snusa i värmen, hemmavid.” ” Jag struntar i dom där dumma och retliga ekorrarna”. ”Kissa och bajsa kan jag väl göra hemma?”.
    Detta är skrivet med glimten i ögat.
    Önskar er en fin helg.

    Gilla

    • Minton skriver:

      Tack för ett gott skratt. Det är på pricken lille Mintons resonemang. När det regnar
      blir det väldigt kort promenad och det får inte finnas vattenpölar för dom är hemska.
      Man blir ju blöt om tassarna.
      en trevlig helg på dej

      Gilla

  2. Prästkrage skriver:

    Jag har bara haft en hund, av de 6 jag haft, som inte brydde sig om vilket väder det var ute. Det var en polarhundsblandning, som hette Tanja. De övriga gjorde det de behövde fort, som bara den för att få komma in igen.
    Svante

    Gilla

  3. gladjestunder skriver:

    Ja men matte, förstår du inte att det är sovaväder ute. Yvonne & Stina

    Gilla

  4. Fru Månsson skriver:

    Mysigt det ser ut, förstår att han hellre vill ligga där än gå ut när det är mörkt och kallt!

    Gilla

  5. Kristallina skriver:

    Det ser ju nästan ut som hemma hos mig. Min lille vovve gör vad han förväntas göra och sedan tittar han upp och har ett stort frågetecken i pannan. ”Ska vi inte gå hem igen?” Regn är värst och förstår våra fyrbenta vänner… faktiskt 😀

    Gilla

  6. sussiejoh65 skriver:

    Ser mysigt ut, bättre än regn och rusk!

    Gilla

  7. Jag skriver:

    Det kan man ju förstå, det ser mysigt ut!

    Liked by 1 person

  8. lagottocattleya skriver:

    Kan man få hoppa in och dela?

    Gilla

Kommentera

